Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~zOm | użytkownik

imię i nazwiskoSzymon adresKozienice/Warszawa zarejestrowany04.01.2009 @00:42:22 ostatnio na stronie22.06.2016 @00:17:32

Witam.
O sobie nie będę wiele pisać... bo w zasadzie wszystko co istotne zostało zapisane.
Jak widać wyżej rocznik '89 itp Look up.
Ważniejsze ode mnie są zdjęcia.
Lubię ostre kolory, wyrazistość i mocne kontrasty.
Tak już mi się ubzdurało i cały czas mnie to jara.
Jeżeli Tobie się to nie podoba, luz, przecież nie musi

ALE!


Nie mów mi co jest dobre, skoro nie wiesz co jest dla mnie złe...
Łoo...!

Komentarze mile widziane... lecz HOLA! nie tak szybko el artista...
Jeżeli masz zamiar napisać tylko: 'super'; 'beznadziejne'; 'ładne'; 'nie podoba mi się'...
...to już lepiej nie pisz nic.
Wytęż trochę swój umysł i napisz konstruktywny komentarz...
...to nie boli.
Jeżeli ja potrafię się wypowiedzieć o Twojej pracy to zapewne Ty także potrafisz się wypowiedzieć o mojej

Cześć czółko!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8285593
digarty61 komentarze448 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D90 / Nikon D60 + kit 18-55nikkor + jakieś duperszwance :P

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Milajla    31.08.2009 @11:46:59
bardzo fajna galeria
~todanako    17.08.2009 @18:02:20
dzięki za ocenę królik na prawdę ma wściekliznę xD
_______
piach to piach
~majiusa    17.08.2009 @17:45:02
DIENKOWAC
_______
AVE
~marlenaa91    03.08.2009 @20:27:15
oczywiście, że szczerze
~yamazuka    03.08.2009 @10:02:54
Dzięki.. pozdrawiam...
~blancanieves    31.07.2009 @21:04:46
dziekuję za bardzo konkretny i szczery komentarzpozdrawiam
~JoannElle    31.07.2009 @01:13:25
Dlatego że ciemno tam było, a nie miałam statywu. W rękach aż takiego nie mam. A wyprostować faktycznie warto. Dzięki i pozdrawiam
_______
Arkę Noego zbudowali amatorzy. Profesjonaliści zbudowali Titanica.
^LdzW    30.07.2009 @00:47:01
:O



~Pawel9218    30.07.2009 @00:07:30
Dzięki za komentarze!!
~pieter89    02.06.2009 @19:41:26
A na dachy zapraszam do Pruszkowa
~zs86    27.05.2009 @20:51:39
bardzo mi miło dziękuję
~kuraMK    04.05.2009 @00:57:48
dzieki
~cubeline    28.04.2009 @15:19:17
polecam łazieneczki warszawskie
jak dla mnie bez konkurencyjne miejsce z wiewióreczkami i paziami
~skinner1987    27.04.2009 @16:26:53
Ja się ciągle zastanawiam skąd mam wziąć to ciało heheh
~desiderum    12.04.2009 @19:47:42
dziękuję bardzo za ocenę przysłona hmm... to była dopiero moja trzecia sesja w studio, trochę z ograniczonym czasem, ciągle się uczę
~olkuu    12.04.2009 @19:37:46
dzieki za subiektywną ocene. na dobrą sprawe dopiero co zaczynam i przydadzą mi sie o informacje że gdzies popełniłam ten błąd jednak .
pozdrawiam bardzo i dzieki jeszcze raz. wesołego jajka XD
~Melancholik    18.03.2009 @15:32:17
nie za ma co :D
_______
I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger
~DariuszWierzbciki    16.03.2009 @18:04:38
spoko jak coś to wbij się jeszcze do metropolu - to budynek wprostu. z 27 piętra zajebisty widok na wieżowce
~DariuszWierzbciki    16.03.2009 @18:01:50
Polecam ci Marriota po 18 każdego dnia jest tam czynna restauracja panorama Za darmo wchodzisz robisz foty z 40 piętra .
~DariuszWierzbciki    16.03.2009 @18:00:14
Wdrapałem się na wierzę kościoła św Anny - Bilet 4zł widok zaje.. Polecam Yo!
~PolejTeqile    14.03.2009 @00:28:48
wielkie dzięki
~martina85    05.03.2009 @00:18:31
Super, dziękuję bardzo za komentarz
_______
niczego sobie...Wojowniczka Światła
~kayasia    19.02.2009 @15:01:50
dopiero zaczynam z fotografią..wiec cieszę sie ze ci sie podoba galeria
~moatys    19.02.2009 @14:57:45
Salvadore, przypadek o tyle, że mało na niego patrze, raczej znam, ale mi nie miga przed oczami. Ja się bardziej z Jackiem Yerką utożsamiam ;]
thx
~kayasia    19.02.2009 @14:57:17
dziekuję za tak miłe słowa!!!!
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt